Julen

Julen närmar sig och önskelistan till tomten ska skrivas. Texas är rätt återhållsam tycker jag. Men ikväll skrev vi ner en första upplaga :)
.
Harry Potter och de vises sten (illustrerad) såg den på citygross för någon vecka sen till bra pris. (MYCKET uppskattad julklapp av mig... hihi... kärlek till böcker!) 
.
Harry Potter's trollstav
.
Actionfigurer tex Luke Skywalker, Darth Vader, Stormtropper. Han har många redan men just dessa tre har han inte. Förra året fanns de tillvara pris på Rusta vet jag... 
.
Bumblebee maskeraddräkt från H&M stl 122 (han kommer få en Batmandräkt av mig) 
.
Blått lasersvärd (kort säger han? Tror han sett det på Åhléns)
.
Kalsonger stl 110/116 (trepack från Lager 157 är suveräna OCH prisvärda!) 
.
Heldag med mormor & morfar på tex badhuset med fika och lunch.
.
Pistol (twin barrel x-2) med skott från Åhlens. 
.
LightBox kopia från Iems. 
.
Det var detta han skrev på listan. Tillkommer säkert något. Han får en liten byggsats lego av mig. Den minsta kartongen. Det vet jag att han tycker om men det är ju svindyrt?!? Jag skulle gärna ge honom ett Xbox eller playstation men tänkte hålla lite span på blocket. Och ni som kan vad bör jag hålla mest koll efter? 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0