Godmorgon

Natten mellan fredag- lördag är alltid då jag sover som sämst?!? Konstigt, det borde ju vara då man sover som bäst (om man jobbar mån-fre vecka vill säga). Jag tror jag låter huvudet jobba för mycket med att planera och ordna i hur helgen ska läggas upp. När ska jag träna, ska jag duscha på gymet eller hemma, var ska vi öra lunch, ska vi hinna iväg på loppis, vem vill träffa oss, vad ska vi äta tull middag osv.. blir ni stressade av att läsa? Så här tänker jag dagligen. Rutiner och planering, jämt. 
.
idag vet jag iaf att det blir träning, dusch och lunch i city innan vi tar bussen till Tenhult. Vi ska på Ödestugu julmarknad med mamma. Sen blir det buss hem igen framåt kvällen. 
.
JA tack! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0