Veckan

Dagarna. De rusar fram. Nu är det snart helg, tack och bock på det. Vi åker till Värnamo över midsommar och firar med vänner från förr. Veckan som gått har innehållit jobb, träning, jympa, mat och kaffe. Och de dära härliga stunderna med Texas. Kvällarna är vår tid. Då är det lugnt och vi pratar om ditten och datten. 
.
Foten känns bättre men har istället dragit på mig någon slags inflammation i nedre ryggen. Ländryggen, i erector spinae. Tänker i min stillhet att det kan handla om överträning?!? Jag lider inte av ryggen så länge jag står eller håller igång. Men när jag sitter smärtar det, med tanke på mitt jobb har jag det lite jobbigt i bilen under dagarna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0