Midsommar

Vi har haft en fantastisk helg i Värnamo. Texas har varit så duktig och haft skoj. Vi har badat, svettats, lirat fotboll, ätit gott, klappat hästar, samtalat, druckit kaffe osv.. Avslutade med lite häng på landet där det bjöds på liten ridtur för Texas. Det går just nu 3 hästar på bete där ute. Mysigt!
.
Jag har fått jobba psykiskt med att inte kunna ha full koll på mat och träning. Att frångå rutiner och lyssna på kroppen. Ingen lätt match men överlevt har jag. Men nu måste jag ta kontakt med någon sjukgymnast för vristen verkar inte bli bättre plus att ryggen känns av då och då. Men att nu se till att ringa det där samtalet.. Hmm, måste ta mig tiden...
.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0