Måndag

Nu har det hunnit vara helg och början på ny vecka sen jag skrev senast. Vi hade en helt fantastisk helg på landet med sol, bad, god mat, glada (och ibland mindre glada) barn, ridning på gulligaste och snällaste Felix. Jag kom ut på 5K PW både i lördags och igår. Nackdelen på landet är att man inte kan gå "runt" utan måste gå samma väg tillbaka. Men men, så skönt att gå själv och lyssna på dokumentärer. Bjöd på äppelpaj i lördags, den fick högt betyg!! Frossade loss i stora mängder popcorn och choklad i lördagskväll. Elvira & Texas har sovit sina första nätter i tält tillsammans med morfar. Det fick mig att minnas tillbaka till alla somrar i stugan ute i Mullsjö. Där stod tältet alltid uppställt och vi sov många nätter ute i trädgården. Så fint att kunna ge våra barn liknande minnen att bära med sig. Texas fick sitt första getingstick, han blev såklart ledsen men moster E fixade det galant och fick Texas lugn efter en kort stund. Och ingen reaktion mer än liten svullnad.
.
Idag har vi hängt 1 timme på Friskis och efter det packade vi snabbt picknickkorg och tog cykeln ner till sannabadet. Texas har badat i nästan 4 timmar!!! Haha! Jag var nog i nästan 2! Så härligt!
.
Nu kommer bildbombning:

Min bästa pärla till vän går igenom jobbigt i livet just nu. Vi kan väl alla tillsammans skicka all vår värme och hoppas det når fram!?! Tänker så på dig! Vill krama dig och finnas där för dig hela tiden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0