Snart helg

Torsdagkväll och snart dags att sova. Intensiv vecka och mycket tankar som jag skrev om tidigare. Det är mycket kring jobbet och framtiden där. Men det som jag nu tycker känns bra är att vi har en öppen dialog om just framtiden och hur vi alla tycker, tror och tänker. Jag är en ältande person och det får jag lära mig jobba med. Jag låter gärna min hjärna gå på högvarv och är expert på att måla in mig själv i ett svart hål. Och när jag börjar älta börjar jag snabbt tycka illa om mig själv. Hackar ner på mig själv istället för att berömma. Träningen blir lidande, jag äter mer onyttigt, överäter allt, och ja ni vet... Allt känns fel. Men dET som alltid håller mig flytande är Texas. Jag MÅSTE kliva upp varje morgon, måste ta tag i svåra saker, måste liksom fortsätta köra på. För annars går vårt liv åt fanders. 
.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0