Keso & melon

Yes, snart dags för kvällssnacks. Keso med kanel och nötter + melon. Den är verkligen på sista refrängen den där melonen.. Tänker varje gång att NU är detta den sista för i år. Men sen köper jag 1 till och 1 till och de blir bara sämre och sämre.. vad ska jag då äta innan läggdags? 
.
Jag och T sa precis att denna helg gick verkligen superfort! Jobb i fredags, sen bad och kvällshäng hos fam Falk. Igår kalas för Loke som blev hela 4 år! Mycket trevligt och syrran hade gjort goda smörgåstårtor med mycket gott i. Och idag spenderade vi förmiddagen på Friskis för att repa familjefyset som drar igång imorgon, spännande! Resten av dagen blev vi hemma, regnet har inte snålat in på dropparna precis. Så vi skippade fotbollen nu ikväll. 
.
.
Skönt, nu somnade T precis. Då tar jag hand om tvätten innan jag parkerar rumpan i soffan 1 timme eller 2. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0