Lördag

Lördagen började med överkroppsträning innan jympa. Körde mer maskiner än fria vikter idag. Är totalt planlös vad gäller träningen vilket inte är så bra. Försöker komma fram till ett upplägg/ en plan men allt bara faller pladask. Avslutade med huvudstående mot tjockmattan. Första gången jag provar, har lite lätt rädsla för det där att stå på huvudet. 

Dips med 10 kg viktplatta. 3 gånger 12 rep efter enarmsrodd. 


Sen efter träning drog vi ut på stan och åt lunch på bryggan med bästa Hana! Solen värmde riktigt ordentligt! Underbart! 


Sen gick vi och träffade Hanas mor & far. Så kul! Texas fick en 200 g chokladkaka som jag och han delade på. Jag kan ha ätit något mer. Och plussar vi på de två kastrullerna med popcorn jag ätit ikväll har jag full förståelse för den uppsvällda och bulliga buken. 
.
Vi har provat glasögon. Texas är så fin i brillor, det tycker han själv också. Han bad om att få ett par. 



Dyra brillor. Köpte ej. 
.
När vi kom hem hängde vi i solen och blev bjudna på kaffe hos granntanten. 


Har såklart en olustig känsla pga det onyttiga jag ätit idag men var ändå ganska mentalt inställd att det idag skulle slinka ner lite onyttigt. Sen blev det mer än vad jag mentalt ställt mig in på och det är jobbigt. Men men.. Livet går vidare och det påverkar ingen mer än mig själv. Och det finns miljoner saker värre än choklad, popcorn och några dumlekolor här i världen. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0