Söndag

Precis avnjutit min hemmagjorda pannacotta. En sockerjunkie hade ratat den men mina smaklökar gillar den. Till kvällsmat åt jag smått och gott. Grönkålssalladen har stått till sig i kylskåpet, så så så god! Med smulad ädelost i. Ni som älskar ost kan nog förstå mig.. :)
.
Jympan gick fint idag, får varje gång beröm av föräldrar.  Det är så kul och det piggar upp! Så skönt att också få feedback på passet och tankar kring uppbyggnaden. Tränade mina stadiga och bastanta ben plus den härligt fylliga rumpan efteråt. Sen drog vi hem till våra vänner på söder för lunch, lek och kaffe. Nu somnat jag väldigt snart. Uppstigning tidigt imorgonbitti. 3 veckor kvar, sen semester/ ledigt i tre veckor! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0