7 arbetsdagar kvar

Helgen har gått så fort, för fort kan jag tycka. De sista timmarna spenderas i soffan. Solen lyser utanför men jag och Texas valde soffan istället. Jag är riktigt seg och trött. Känner mig helt tom på energi. Hoppas pannkakorna (som jag strax ska gå ut till köket och steka) och lite gott tillbehör kan få mig att piggna till. Lagom till det är dags att sova. Haha. Igår sov jag hemskt. Vaknade vid 03 och efter det sov jag aldrig riktigt igen, kanske den tröttheten som kommer ifatt nu?!? 
.
Fantastisk grillfest hos syrran igår. Saknades gjorde Emelie, annars var vi alla där plus många av syrrans vänner. Solen bjussade på varma strålar, köttet smakade gott, barnen var höga på pepsi och godis. Allt var så härligt! 

.
Nu är det 7 jobbdagar kvar innan semester. Så efterlängtad! 

Tummen upp på den! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0