Landet

Vi är på landet jag och Texas. Just nu kör vi solo, bara vi och djuren. Mamma, pappa, syster Amanda & Elvira har åkt till Sturkö på några dagars semester. Så skönt att vara här ute, tyvärr är vädret inte på vår sida så det blir mest häng inomhus. Finns inte så mkt att göra dagar då solen lyser med sin frånvaro. Jag har iaf städat toalett och strax ska jag slänga ihop en äppelpaj. Fast först ett kort och intensivt pass för ben/ core. Försöker att slappna av lite och inte känna stress över att inte träna fullt ut. Försöker tänka "lite bättre än inget" denna sista vecka på semestern. 


Imorse när vi rastade valparna. 
.
Igår kom våra bff's hit och käkade lunch. Bonnie blev överförtjust i valparna (jag förstår henne!!). Kul att få lite sällskap några timmar. Senare på eftermiddagen kom syster E och höll oss sällskap över middagen. 
.
.


.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0