Tankar

Lite mycket i huvudet just nu därav denna s.k bloggtorka. Jag har mycket egna funderingar kring livet just nu. Mycket tankar om mitt föräldraskap, vår lilla familj. Texas frågor och funderingar. Och då hamnar mycket annat lite åt sidan. Så som andras mående och tankar. Jag vill bry mig, vill så gärna vara vännen som hela tiden hör av sig. Vara den vännen/ systern som alltid finns där. Blir lätt irriterad på mig själv då jag känner att jag inte riktigt räcker till. Då jag känner att orken inte finns där. Jag hoppas och önskar verkligen att jag inte gör någon ledsen eller besviken när jag hamnar i dessa svackor. 
mathilda
2015-01-28 @ 09:52:03
URL: http://mbehrmann.blogg.se

vet du?
Huvudsaken är att vi vet att vi finns för varandra.
älskar dej syster.

Angelica
2015-02-01 @ 17:00:42

Tänk inte så. Du är väl inte mer än människa heller? Alla har rätt till egentid utan att behöva få dåligt samvete 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0