Ingen stress

Idag har jag enbart storhandlat, städat, druckit kaffe och legat i soffan. En ganska ovanlig dag i mitt liv. Inte de första skrivna orden men det sista, vet inte när det hände senast. Har vart på väg upp ur soffan många gånger men då har jag tänkt att va tusan, jag har ju 14 dagars ledighet framför mig så varför göra något annat än just slappa idag?!  Träningen ligger på hatthyllan idag och troligtvis imorgon också pga ny tatuering på magen. Det ömmar och en sit-up känns väldigt avlägset. Svett överhuvudtaget känns far away just idag. Nu kommer snart pappa och Texas hit, papi stannar på en kopp kaffe & världens godaste vita kladdkaka (googla saffranskladdkaka med mandelmassa och vit choklad, du blir ej besviken!). 
.


Texas Monkifamily & superhjältefamily. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0