Ledig kväll

Klockan slog 20.00 och jag låg i sängen. Och här ligger jag fortfarande. Texas är på bortaplan i helgen så jag tycker ju själv att jag borde passa på att dansa på bordet. Men nja, jag njuter av god mat och tidig läggdags istället. När jag lämnat av T drog jag till badet. Intervallsprang 5K, cyklade 1mil och simmande några längder.. Har ett mål att nästa sommar genomföra ett mini thriatlon och tänker lägga upp någon slags plan inför detta. Simningen kommer dock alltid vara min svagaste punkt..

Magen skrek efter mat när jag kom hem så jag gav den blomkålsbiffar med tacokrydda, ostfyllda champinjoner/ rödbetor med chevre/ kålrotspommes/ zuccini/ paprika. Allt detta grillat i ugnen. Jag åt och fick matkoma. Men efter sådär 10 min hade jag kunnat äta lika mkt igen. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0