Min superhjälte

Tackar snart för mig denna helg. Vad fort den gick hörni. Vi har faktiskt (för en gångs skull) tagit det rätt lungt och rått om oss själva. Vart mer hemma än utanför hemmet. Kollat mycket på film, läst böcker och haft roliga och intressanta konversationer. Igår kväll tex berättade Texas för mig vad han ska bli när han blir stor. Polis. Han berättade varför just polis och annat intressant kring hur det är att vara "stor". 
.
Imorse hade vi en skön morgon innan vi gav oss ut på en joggingtur. Ja alltså, jag kunde inte hålla mig längre. Och Texas vart så glad när jag berättade vår flrmiddagsplan. Han älskar de turerna. 4K skrapade vi ihop. Det var härligt, men trist med motvind hela turen. Efter joggningen tog vi bussen till Öxnegården och hade några trivsamma timmar tillsammans med kära vänner i blåsten. Tack för pratstunden darlings! 

.

Min älskade lilla superhjälte! Tänk vad ett sånt litet hjärta kan rymma så mycket liv. Så mycket värme och tokigheter. Den mest lyckligt lottade på jorden måste ju vara jag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0