Dagen innan bröllopet.

Idag är dagen före bröllopet. Och regnet öser ner. :( hoppas det kan vara lite uppehåll imorgon, fast regnar det får vi gäster se till att hålla humöret uppe ändå! :) 
Jag vaknade vid fyra imorse, eller räknas det som natt?, men lyckades somna om till strax innan sex. Hann med att baka bröd, baka kladdkaka och tvätta innan det var dags för oss att ta en löptur. 5K och lite gymnastiska övningar i lekparken stillade mitt gnagande samvete inför all mat som ska käkas denna helg. 
.
Nu ligger lunchen på rätt plats i magen, matkoma så att säga. Varför kan jag inte sluta äta när jag egentligen är mätt? Varför är jag den som bara öser på mer på tallriken. Enbart för att det är gott? 
.
Snart kommer pappa och hämtar oss, vi ska hjälpa brudparet att duka och fixa inför morgondagen. Texas är vild och jag försöker bestämma vilken klänning jag ska ha imorgon. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0