Vitkål

Just nu är det dille på vitkål, det typ sprutar kål ur öronen på mig. Stekte kyckling, hade på red curry spice mix. När kycklingen vart klar var det dags för stora lasset vitkål att få mjukna till i pannan. Efter rätt många minuter la jag i kycklingen och hade på lite mer krydda. Detta blev gott. Så pass gott att jag kommer servera mig själv denna rätt fler gånger. Texas käkade såklart något helt annat, pizza slize och en potatisbulle. Varierad kost ungen får... Säkra kort går helt enkelt före osäkra kort. 
Kan man förresten äta för mycket vitkål??
.
Träningsmässigt ligger drivet just nu på zero. Men imorgon har kära syster sagt att hon kan hämta Texas på fsk så jag kan dra förbi Friskis på en gång efter jobbet. Intervaller och rumpa ska få jobba var tanken. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0