Träning

Träning. 
Ha ett mål med din träning. Har jag det? Nej.
Har jag motivationen att träna hemma efter en dag med 14 vakna timmar innehållande jobb och att vara mamma? 
Ibland, men väldigt sällan. 
Jag äter så förbannat nyttig kost, dricker bara vatten, kaffe och minimjölk. Lite kolhydrater, mycket grönt, ca var tredje timme. Tränar så kontinuerligt jag kan. På gymmet löpintervaller, rodd, cykel, Smithsmaskin och fria övningar. Jag ger upp för lätt, när det blir jobbigt slutar jag. Min inre coach är boven. Folk orkar squata med tamejtusan 70-80 kg, varför kan bara jag med 30? Jag har ju tränat så länge nu, fel teknik? Mina tabataplankor göra gång på gång, svetten rinner. Men magen är fortfarande lika lös, fel teknik? Vågen skiter jag i, men mina mått händer det heller inget med. Andra minskar magmått på -7 cm på en månad. 
Ett mål. Är det den saknade länken? 
Elin
2014-01-30 @ 18:10:47
URL: http://elinsrader.blogg.se

Jag har inte heller något direkt mål, antar att jag borde det. Samtidigt är det inte lätt, kunde bli så frustrerad när jag inte kunnat träna så mycket jag vill, tills jag insåg att jag helt enkelt fick sänka ribban lite och sluta jämföra mig med typ 25-åriga småbruttor utan barn;) nu får det bli vad det blir, ibland kan jag träna ofta och vissa veckor blir det knappt inget. Min motivation varierar också kraftigt, och det där med maten....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0