Lugn och sansad

Tänkte bara skriva ett par rader innan det är dags för mig att sova. Jag ger mig själv en klapp på axeln ovh utser mig själv till "Texas bästa mamma augusti 2014". Tack vare er och mig själv har vi på tre dagar börjat ställa om våra kvällsrutiner till det bättre hållet. Då Texas sätter sig på tvären behåller jag lugn och tålamod på en fin nivå. Tre dagar har han somnat i sin säng. Det har slutat med att jag ligger där och nattar. Men det gör inget, för vi har sagt godnatt efter bokläsning och jag har hårt ur rummet och pysslat med annat. Sen har det gått en stund, han har kommit upp och gnällt/ gråtit/ osv och då har jag tagit honom i hand och bäddat ner oss. 
Låter säkert som bagateller eller helt lamt för vissa. Men jag är stolt över oss båda två. Räknar med bakslag. Men känner mig safe och lugn i tanken.
.
Skickar lite styrka åt syrran som ska in på op imorgon. Det kommer gå fint! <3
.
Och hurra för att en gammal och kär vän väntar smått till våren 2015 tillsammans med mannen i hennes liv.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0