Lite nytt på träningsfronten.

Vilken skön känsla jag har i kroppen. Igår sprang jag och många många fler blodomloppet. Vi hade tur med vädret. Uppehåll då loppet gick. Och vilken feeling jag fick, lite tävlingsinstinkter kom fram. Tog rygg på en tjej några kilometer, sen drog jag förbi henne och hittade en ny tjej jag tog rygg på sista biten. Tog mig runt på 27 min. Och bästa bästa hejarklacken stod i mål och hejade på. Pappa och Texas! 
.

.

.
Och idag vågade jag mig iväg på prova på fitness kickboxning. Det var riktigt kul! Mkt teknik, sparkar och slag. Och full rulle i cirka 50 min. Inga pauser, utan man bara körde på. Vi var två och två och byttes av efter två minuter hela tiden. Har betalt medlemskap så tanken är att komma iväg en gång i veckan varvat med löpning och styrketräning på Friskis/ hemma. 
.
Texas blev kvar på landet, får hem honom imorgon efter jobbet. Han lekte att han var Leonardo från turtles innan när jag ringde ut. Haha. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0