Vardagen

Vad tråkigt opersonlig jag har vart det senaste. Bara lite gnat om vardagen och allt som hör den till. Inga direkta tankar so. Vare sig berör eller upprör. Jag får lite på sparlåga, får mest dagarna att gå. Vi stiger upp, jag äter frukost. Texas tittar på film. Lämnar på fsk, jobbar, hämtar på fsk. Tränar eller åker hem. Äter kvällsmat, Texas somnar mellan 18-19. Kvällen är seg, jag ligger i sängen runt 19 jag med. Läser bloggar, kollar något på netflix eller svtplay och somnar cirka 21. Vilket liv, vilket jädrans liv. Muntert, eller nej, jag menar precis tvärtom. Rätt dystert. Visst har vi kul ihop, när vi väl är tillsammans. Men detta kugghjul. Vardagen som sagt. En hobby kanske vore på sin plats? Ett angagemang i något? Läsa? Det började jag med ett tag, behöver bog en spark i baken för att komma igång igen. Baka? Eller nej, för sig vill ju ändå inte äta det jag bakar. Not a win win situation så att säga. 
Kanske bara behöver komma tillfreds med att detta är livet. Eller hitta mig en karl?!? (Som om det nu är som en dans på röda rosar, att hitta en vettig man menar jag.) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0