F.d sjukstuga

Vi har precis klivit ur duschen. Rena och all sjuka bortspolat, vi har haft nöjet att besökas av maginfluensan. Inte bara vi, utan även systrar och mamma & pappa. Texas hade en natt av kräk och ca 30 min sömn mellan vattenintag och kräk. Han var otroligt duktig, vi hann till toan eller hinken på golvet varje gång. Mitt lilla hjärta, så fort lilla spyan var klar slutade han gråta och somnade om. 
Jag sköt hela mitt illamående åt sidan för att kunna ta hand om Texas. Men till slut gick det inte längre. En spya och sen huvudvärk från hell. 
Trevlig läsning antar jag ;) nu är känner vi oss väldigt på benen och äta frukost som fina vänner kom med igår (tack Anna och G!!!) 
.

Kram och god fortsättning från oss f.d sjuklingar till er! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0