tisdag

Godkväll.
Sitter här som en påse skit. Usch, har gått upp två kilon och känner mig hemsk.
Måste slänga alla kakor och röra på mig mer.
Men tyvärr är min karaktär i botten just nu.
Elin
2012-05-29 @ 21:44:58
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Jag meeeed usch jag är helt jäkla värdelös just nu, stod på målvikt samma dag som vi tjejer åkte till spanien men därefter har jag gått upp igen....jäkla sommar liksom, vill ju bara sitta och moffla glass i solen typ!!!;) blä. Hoppas ni mår fint du och finaste Texaskorven. Puss på er

Julia
2012-05-31 @ 15:33:20

men jossan... du borde gå upp 10 så du ska inte känna dig hemsk. puss

Julia
2012-05-31 @ 15:33:25

men jossan... du borde gå upp 10 så du ska inte känna dig hemsk. puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0