minus 30 kilo

Har tänkt mycket på det här med en fast kroppshydda.
Det har ju inte jag. Och det känns faktiskt som att jag aldrig kommer få det heller. För att se någorlunda tajt ut måste jag trycka in vader, lår och rumpa i några tajta jeans. Alltså ni fattar inte, mina lår och min rumpa är så mjuka och helt dallrigt. Det får troligtvis bli tunika på beachen i sommar.
.
Fast iof, när jag tänker på det har jag nog aldrig varit särskilt tajt i koppen.
Och nu är nog -30 kg en liten del av allt daller.
Emma
2012-03-29 @ 07:08:27

Same here.. fladdrar, hänger och slänger på väl utvalda ställen

emelie
2012-03-29 @ 07:36:05
URL: http://komkoma.blogg.se/

Lyft skrot, omvandla dallret till muskler.

Elin
2012-03-29 @ 16:17:42

Japp, tror som din syster, bara till att lyfta skrot för att bli fast i hullet. Jag har precis som du, tar jag av mig kläderna så bara hänger hela kroppen, allt sitter fan löst. Jag måste fan ta tummen ur röven och köpa gymkort...men hur i h-vete ska jag orka? Och när? Hoppas allt är fint med dig och sötkorven!? Puss Elin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0