bra dag.

Hej hej.
Jag är helt slut efter en helt underbar dag! Texas har varit på toppenhumör, mamma & pappa har varit här hela dagen, sol, mer sol, god mat och fika.
Mamma och jag fixade också med alla kläder på vinden. Så nu har vi sorterat och fixat och jag inser att Texas troligtvis inte kommer behöva gå naken på sisådär 1 1/2- 2 år.
Planerade lite inför stundande 1-års kalaset. Det äger ju rum om en vecka, och det ska inte vara särkilt påkostat, men lite vill man ju ändp fixa. Och hur mycket fika ska köpas hem?
.

.
Bustrollet.
.
.
Texas har inte bajsat sen tidigt imorse. Då bajsade han ju igenom allt. Så jag väntar väl lite på att det ska komma ett lass mitt i natta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0