en vecka senare

Oj oj, här glöms visst bloggen bort. Kanske borde sluta helt. För vem vill läsa en blogg som uppdateras en gång i veckan? Hihi.. Martina? ;)
Jag har haft en helt underbar helg uppe i Sthlm. Fick efter flera månaders uppehåll träffa min kära Pauline. Och Sanna, Jossan och Elin. Och det hörrni, det var helt förträffligt. Att få ligga och snacka med Palle och oss. Våra minnen och våran tid ihop fick mig nästan att fälla en tår. Att sen få snacka barn med Elin och lill Jossan gjorde min varm i hjärtat. Och lilla Sanna. Denna lilla sötsak. Kärlek till er.
Texas var på landet och hade det fint. Tyvärr avslutades helgen med lite tråkigheter för min mor. Hennes kropp säger tyvärr ifrån mer och mer med tiden. Tur då att det finns en bra sjukvård i Sverige.
.
Det bästa med hela den här helgen och dessa dagar är att de däringa fina människorna fick mig att inse att Muskelrock är platsen att vara på om en månad. Och jaaa, igår köpte jag biljett. Så den sista maj drar jag ner till Växjö och lever festivalliv. I'm so happy!
.
Nu väntar jag på att tvätten kan bli klar så jag kan få sova.
.
Imorgon tar jag med mig mitt barn och möter upp vänner för en förmiddag på Vissmålen. Texas ska få påbörja sin cowboy karriär hade jag tänkt ;).
Martina
2012-04-30 @ 22:35:54
URL: http://plepen.blogg.se/

NEJ!! Du ska inte sluta skriva haha det vet du jag följer dej om det så bara är uppdate en gång i halvåret=)



Hoppas du har haft det kalas i helgen... Själv känner jag mig som ett utsketet päron, har grejat o den lilla hjärna man har går på högvarv!! För i mån går flyttlasset.. Så snart får du o Lillen komma o hänga !!



Ringer dej inom kort pusss

Elin
2012-05-01 @ 08:55:30
URL: http://elinsrader.blogg.se/

OOhh no sluta inte blogga! Jag följer er så gärna, ja även om det blir sällan du skriver numer;) vad mys att du fick en fin helg här i Stockholm. Det är så värt att få den tiden ibland.

Nästa gång hoppas jag vi kan ses. Kram kram

ALFAMAMMA
2012-05-09 @ 20:22:06
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Man får uppdatera så ofta eller sällan man orkar. Ibland kan det vara skönt när det inte är mängder med inlägg att läsa i kapp.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0