tisdag

Nu på kvällskvisten har jag lyckats slänga ihop en super god korvstroganoff till det lilla pyret. Nåde honom om han vägrar den imorgon. Då blir det andra bullar. Hahah. Jag tycker det är svintråkigt att laga mat, måste följa receptet till punkt och pricka och har ingen känsla alls. Troligen därför jag tycker det är tråkigt.
Mannen jag ska gifta mig med måste älska att laga mat.
Älska älska älska.
.
Har vart iväg på trevligheter hela eftermiddagen. Blivit bjuden på gooo kaffe och bara haft det gött helt enkelt.
Kidsen lekte tills de gick i däck. Sötongar!
.
Nu borde jag egentligen gå till sängs då jag, vi, ska upp svintidigt imorgon. Bara för att jag är dum nog och tar en tid på mödravården klockan 8.15. Vad tänkte jag??!!??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0