Gekås imorgon.

Så här gla var jag i fredags. Jihoooo. Klackarna i taket. Tittar ni noga ser ni de djupa rynkorna runt ögonen. Jisses, jag är gammal tant nu.

Ni ser även den väldigt lediga klädslen. Det var nog första gången jag hade på mig byxor på krogen, och för att dölja min lite slappa mage drog jag på mig en tunika till. Men det verkade ju gå hem. Raggi raggi ;)

.

Imorgon drar jag, syrran och Anna till Gekås och svennar oss. Fan vad det ska spenderas pengar. Roligt det där, fast mna aldrig tycker man har cash lyckas man alltid köpa en himla massa skit när man drar iväg på sådana här resor. Resor till himmelriket.

Typ.

Eller "hej-billiga-leksaker-riket".

Elin
2011-12-01 @ 07:54:54
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Haha Raggiraggi;) Kul!

Ha det skoj på Gekås, verkar ju helt fantastiskt att frossa runt där!! Och pftttt whaat!? Du är väl inte gammal, har du ens passerat 30strecket??:) Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0