Tur jag fick en sån här i julklapp. Perfek...

img_1549 (MMS)

Tur jag fick en sån här i julklapp. Perfekt att gunga runt i här hemma i dessa diarré tider. Jösses, vad gör jag vaken nu??!! . Godnatt!

Elin
2011-12-30 @ 01:37:18
URL: http://elinsrader.blogg.se/

jösses ja och vaaaad jag gör vaken nu kan man bara fråga de högre makterna, det lär straffa sig imorrn;) Men svårt att varva ner och så när jag äntligen får en stund för mig själv så vill jag inte bara somna trots att det är precis vad jag borde..

men stackars er!! Lille Texas, men du kan det va vällingen?? Äter han välling? Mina barn klarade inte av fullkornsvällingen, och Phille fick diarré av den. uscha, hoppas det lägger sig.

kram och Natti.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0