fredag

Idag tvingade jag Texas att ta sovmorgon. Oh yes, ni hörde rätt. Efter tre byten av blöja, gråt och lek inatt var jag så trött att jag trodde jag skulle gå sönder när han vaknade vid halv sju. Så jag gav honom välling och sen höll jag i princip fast honom tills han somnade igen och vi sov sen till halv tio. Jisses, jag kände mig som en ny människa.
Efter frukost kom Emma och hämtade oss och vi tillbringade hela dagen på staden. Väl hemma efter en heldag var det faktiskt ganska glada miner från Texas sida. Det känns som diareén börjar ge med sig något. Nu på em/ kvällen har det bara vart 3 byten. Håll tummarna!
.
Imorgon åker vi till Julia och Adde för nyårsfirande. Det har tagit mig typ en månad att bestämma om vi skulle åka eller inte. Men den här mamman måste ut och rastas lite och Texas får helt enkelt hänga på.
Jag och Jullan har såååååå mycket minnen ihop. Vi ses väldigt sällan nu förtiden och lever väldigt olika liv. Men någonstans i allt detta som kallas livet finns vi kvar hos varandra.
.

.
Panik dock över den där nyårsblåsan som uppenbarligen inte finns i denna lägenhet.
Vad ska jag ha på mig????



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0