fin onsdag

Texas vaknade halv åtta!!! och sa: nu är det morgon!!!
Tack för den min lilla underbara son. :)
Rut är här, Sara har precis lämnat bygget och strax drar vi på oss ytterkläder och traskar bort till Willys för att handla frukost. För idag, idag ska det bjudas på frukost i det Behrmanniska hemmet. Huskaplättar, omelett, kaffe och lite annat smått och gott. De som ska få nöjet att smaka allt detta gott är Anna, Elin och lillemannen Noah.
Fint skar'e va en onsdag.
.
Håret är nu något ljusare. Lite (lite) gult, lite honung, lite beige. Ja, lite av varje helt enkelt. Resten av planen är att varje gång jag tvättar håret ha i Revlon white platina för att få lite mer kalla toner. Det bli nog bra det här tillslut.
.
Ha nu en fin onsdag alla vackra morsor ( och alla andra) där ute i Sverige!!
Teresa
2011-08-31 @ 16:10:45

Halv åtta? La Dolce Vita typ...Min vaknar vid fem-halv sex ibland...Yey?

Emma
2011-08-31 @ 19:33:24

haha, det var verkligen gult! Skulle bara färga utväxten lite men det gick åt helvete! Sen la jag i en annan färg som skulle dämpa det gula då blev det vitt istället och jag såg flintis ut. Så då la jag i en askblond och blev gråhårig.. hahahaha jag ser för jävlig ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0