The Brian Jonestown Massacre

Jag ligger i min säng med datorn på magen. Känner mest för att slänga dator helvetet i golvet och hoppas på att tomten kommer tidigt i år.

Igår var det sköj. Jag söp bort mitt onda i munnen efter tanddragningen i fredags samt bedövade min besvikelse över min vän.

Som sagt, jag trivs som fan här i Öret. Men samtidigt kan jag drabbas av en fruktansvärd hemlängtan. Till min säng typ. Och Götgatan. Och jaja, alla mina vänner. Och Palles mat. Den saknar jag. Jag lever i princip på tonfiskröra eller wook grönsaker. Och mackor.


Om sanningen ska fram har jag skittråkigt just nu, så jag fortsätter väl lyssna ihjäl mig på
The Brian Jonestown Massacre.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0